Skol-DM

Hej!
Idag var det somsagt skol-DM, och dagen har varit jätte bra faktiskt.
Jag gick en storhäst, lite oförberedd på den kan man ju säga. Men det gick bra ändå, framhoppningen så stanna han på båda man fick hoppa fram på så jag kom igen och han hoppade!
När väl banan började så stanna han på hinder två och fem, femman var lite retligt men vet ni vad? Jag är ändå jätte nöjd att vi kom runt utan någon rivning eller att någon bom föll. Han var lite tittig men det var nog mest löjl. 
Hade det inte varit för vägringarma hade jag kommit trea med 45 poäng i stilen. Är nöjd med dom poängen :)
Hela dagen var både rolig och bra! :) alla från ÖB kämpade på och var duktiga!!
Har tyvärr ingen hoppbild då den kvalitén sög://
Höjden var 70 cm!
Nu ska jag strax till råda för ett dressyrpass på Missy.








Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: